zaterdag 24 maart 2012

Brainstorm (2)

Mijn compliment van gisteren was er eentje met ironie. Want soms sta je verbaasd wat er allemaal voor geks bedacht wordt en waar reclamebureaus mee wegkomen.


Vandaag is mijn compliment oprecht.






(via contactformulier op de website van City Box)


Kunt u mij vertellen wie de geweldige kreet: 'Citybox, op slag meer ruimte' heeft bedacht? Ik hoorde deze prachtvondst op de radio en wil daarvoor graag een compliment maken.


Beste mevrouw van Hest,

Hartelijk dank voor uw leuke reactie. Dat soort complimenten horen wij natuurlijk graag!
Deze slogan is bedacht door ons bureau, het “Reclamepaleis”. Ik zal de complimenten ook aan hen overbrengen.

Fijn weekend!

Met vriendelijke groet,
  
Daniëlle Brakenhoff

Medewerker Marketing & Communicatie
City Box Holding B.V.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten