zondag 10 februari 2019

Brand meester!

©Lisanne Hakkers

Podcasts zijn audio-bestanden die je kunt beluisteren op je smartphone. Op elk gewenst ogenblik kun je luisteren naar duizenden programma's van over de hele wereld. Van hoorspelen tot interviews, van unieke verhalen tot bijzondere reportages. Ik mag er graag naar luisteren, vooral 's nachts. Ik ben met name gek op 'storytellers', mensen zoals jij en ik, die vertellen wat hen overkomen is.
De podcast 'de brand in het landhuis' kwam ik in een aanbevelinglijstje tegen op het internet.
Het is een zesdelige serie van Simon Heijmans. Spannend. Mooi gemaakt. Waargebeurd. Luisteren, als je de kans krijgt!



    • Aan:

    • Waarde Simon! Zondagmiddag, onze huiskamer te Zutphen. Mijn man en ik zitten aan tafel nog altijd in 'pyama', schuin tegenover elkaar. In het midden een standaard met mijn smartphone. En we luisteren naar De Brand in het Landhuis. We genieten. En ik geniet dubbel, want ik heb serie al in zijn geheel gehoord. Nu houd ik te pas en te onpas een complimentenblog bij en voel dat het weer eens tijd wordt er een uit te delen. Voor U. Ook voor alle overige medewerkers natuurlijk. Mag ik de afbeelding van de podcast gebruiken ter illustratie? In ieder geval, dacht ik gelijk in de laatste aflevering, zou die Mastboom Brosens stichting ook zo'n mooie podcast opleveren? Dat zou me wat zijn. Hoe dan ook, dank dat u deze podcast in de wereld heeft gebracht en met vriendelijke groet,

Beste Carien,

Voor een complimentenblog mag het logo uiteraard gebruikt worden! Mocht het mogelijk zijn dan is het fijn om Lisanne Hakkers te benoemen voor het ontwerp. 

Dank voor de complimenten! 

Met vriendelijke groeten,
Simon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten