vrijdag 11 mei 2012

Glas (1)

©ladyaustin
Glas is een bijzonder materiaal. Het lijkt me heel moeilijk om ermee te werken en ik zou bang zijn voor scherven en splinters. Misschien is die angst onterecht en leer je er gewoon mee om te gaan. 
Vooral naar gekleurd glas kijk ik graag en het voelt zo lekker glad.
Onlangs kwam ik op een website van een glaskunstenares. Haar naam is Marike Olthof en ze maakt prachtige dingen.


Neem ook eens een kijkje!




Beste Marike,
Ik heb je website bekeken, omdat ik nieuwsgierig was wat je maakte.Ik vind je glaskunst echt geweldig mooi. Vooral je twee vaas-achtige objecten hebben mijn hart gestolen.

Dus hierbij mijn complimenten en veel succes!

Met vriendelijke groet,




Hallo Carien,

Bedankt voor je fijne reactie.
Het motiveert, als mensen positief reageren op je werk.

Vandaag heb ik de agenda, op de website, voor de komende maanden bijgewerkt.
Binnenkort komen er nog foto's bij, van nieuw gemaakt werk. 

Vriendelijke groet,

Marike Olthof



Geen opmerkingen:

Een reactie posten