dinsdag 8 mei 2012

In de wolken

©somadjinn
Op een avond zag ik een hele mooie wolk. Opeens hoorde ik mezelf zeggen: Three hairs and some air. Dat was wat Bob Ross zei, als hij met zijn vederlichte penseel van een likje verf een wolk maakte waar je zo in zou willen duiken. Ik keek graag naar afleveringen van Bob Ross. Op een gegeven moment had ik alle bos- en zeegezichten voorbij zien komen, maar toch bleef ik kijken. Ik werd altijd zo rustig van Bob. In zijn wereld was alles okee, waren foutjes 'happy incidents' en gaf hij bomen altijd een vriendje.
Nog steeds zijn er overal ter wereld Bob Ross schildercursussen en beleven duizenden mensen plezier aan schilderen. You did a great job, Bob, and God bless!


Hieronder een compilatie. Veel plezier.












1 opmerking:

  1. Wat enig om Bob Ross weer eens aan het werk te zien. Ik herinner me nog hoe "eenvoudig" hij die dennenbomen schilderde.
    bedankt voor dit filmpje.
    Catherine

    BeantwoordenVerwijderen