woensdag 2 mei 2012

Worst


Een van de eerste woordjes die ik kon zeggen was 'worst'. Mijn grootvader sneed plakjes voor me af en voerde me met een grote glimlach kleine stukjes worst waar ik gek op was. Ja, opa hield ervan om zijn kleinkinderen te verwennen en ik hield van hem omdat hij zo'n lieve man was. 




Via website:
Ik heb geen vraag, maar een complimentje weg te geven. Jaren geleden ben ik verhuisd van Utrecht naar de Achterhoek. Ook daar kan ik die overheerlijke Vockingworst krijgen, waarvoor dank!
Met vriendelijke groet,

Beste Carien,

Dank je voor deze geweldige leuke reactie!!!
Ben erg benieuwd waar u de worst hebt gekocht. Misschien verneem ik het nog van u.

Nogmaals dank en hopelijk tot mails!!!!
Fijne avond.

Met vriendelijke groet,
Paul Vocking




Geen opmerkingen:

Een reactie posten