woensdag 20 juni 2012

Attent

Vandaag zou mijn broer Jeroen jarig zijn. Helaas is hij overleden. 
Nu kreeg ik van een vriend van hem een mailtje. Daarin stonden herkenbare herinneringen aan hoe Jeroen in elkaar stak.
Ik was zo blij met die mail. Het is fijn als mensen aan iemand denken die er feitelijk niet meer is. 

Ik mailde hem terug om hem te bedanken en schreef dat vandaag de rumtaart ontbreekt, die Jeroen altijd maakte.


Joost mailde toen deze kostelijke herinnering terug:


Ja, die rumtaart, dat was zijn specialiteit.
We eindigden een keer een Nachtegalen-fietstocht aan de Jutfaseweg, en kregen daar grote punten rumtaart. "Er zit alleen slagroom, boter en suiker in, mensen. Verder geen calorieën."



Mijn complimenten voor je attente mail, Joost!









Geen opmerkingen:

Een reactie posten