vrijdag 8 juni 2012

Lering ende vermaak




Wij, mijn man en ik, kijken graag naar het televisieprogramma Tussen Kunst & Kitsch. 
Bij voorkeur nemen we het op. Want dan kunnen we het programma onderbreken voor de 'toegevoegde waarde':
- Wat denk jij?
- Hmm, dat is toch wel...tjaaa....
- Nog niks zeggen hoor!
...
- Weet jij het?
- Ja.
- Ik ook. Zeg maar.
- Drieduizend. Nee... Vijfendertighonderd.
- Ooo! Ik dacht aan achthonderd! Maar ja, ik vind het ook niet mooi.
- Achthonderd en geen cent meer!

En na dit vrolijke handjeklapgedoe volgt dan de ontknoping. Verbazing, verbijstering, soms-precies-goed, ja, dat maakt dit programma extra leuk om naar te kijken. En je steekt er nog wat van op ook.


(via website AVRO)

Graag wil ik jullie een compliment maken voor het programma Tussen Kunst & Kitsch. Aan alles proef je deskundigheid en de shots van het publiek hier en daar verraden de knipoog van de cameramensen en de montage. Ook dat jullie op wisselende locaties draaien vind ik leuk, het geeft ook promotie voor de musea. Dus iedereen een pluim! Niet in de laatste plaats eentje voor Nelleke, die ik vroeger altijd zo'n zeurwijf vond. Wel bijt ik soms op mijn onderlip als zij een voorwerp aanraakt. Zij is een beetje bruusk, maar totnutoe is alles goed gedaan, dus ik vertrouw er maar op!

Met vriendelijke groeten,



Goedemorgen mevrouw van Hest,

Hartelijk dank voor uw mail, fijn om te lezen, dat u ons met zorg gemaakt programma waardeert. Wij hopen hier nog lang mee door te gaan ! Ik wens u nog veel kijkplezier !


met vriendelijke groet,

Marjolijn Dissel
Productie TV



Geen opmerkingen:

Een reactie posten