woensdag 12 september 2012

Memory Lane (2)

Lenny Kravitz heeft er ook een!
Die smartphones zijn handige en vernuftige apparaatjes. Maar ergonomisch zijn ze niet. Ze zijn plat en glad. Als je wilt schrijven tijdens het bellen en je hebt geen headset, dan moet je je hals behoorlijk in een bocht wringen. Zo'n hoorn van een ouderwetse telefoon, die kon je lekker vastklemmen zonder al te veel moeite. 
Wat denk je? Hebben ze die opnieuw 'uitgevonden', en wel zo dat je de hoorn in je phone of pc kunt pluggen. Vet cool en ideaal! Zo zie je maar, dingen van vroeger waren best wel eens handig.

Ik heb er eentje aangeschaft... In het blauw. Zie je het voor je, als ik in de trein gebeld word en ik haal mijn hoorn tevoorschijn om 'op te nemen'? Ik kan bijna niet wachten. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten