maandag 22 oktober 2012

Reiki

©miamiamia

Goede gedachten en klare intenties vormen een pad waarlangs het licht schijnen kan. Werkt 'behandelen op afstand' op deze manier? Ik weet het niet. 
Onlangs viel ik van de trap. Het leverde me een trappenhuis op vol sinaasappels, want die waren uit het netje gescheurd, en een blauw been plus een gekneusde schouder. Au!
Een vriendin bood per sms aan om mij middels reiki een behandeling te geven. Ach, waarom niet? Ik was nieuwsgierig of ik er iets van zou merken.
Die avond beschikte ik ineens over veel energie. 
Normaal gesproken zou zo'n enorme blauwe plek de eerste tijd te pijnlijk zijn om ook maar aan te raken. Maar het leek of het genezingsproces zich versneld voltrok. De volgende dag voelde ik me helder en nieuwsgierig bevoelde ik mijn scheenbeen. Het superpijnlijke was weg, het voelde eerder jeukerig aan. Wat apart zeg! 
Daarom Tjitske, want jij was het die mij reiki gaf, krijg jij het compliment van de dag. Dank je wel!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten