dinsdag 6 november 2012

Portret


Vandaag een compliment voor een kunstenares. Haar naam is Karen van de Vliet. Ik zag haar werk voor het eerst in het tv programma Sterren op het Doek. Daar maakte ze een portret van de acteur Joost Prinsen. Zo'n portret wat precies lijkt en toch niet kant-en-klaar is. Hou ik van. Geweldig mooi gedaan!

©Karen van de Vliet

(via email)
Op mijn weblog deel ik iedere dag een compliment uit. Vandaag is hij voor jou. Ik zag in de uitzending Sterren op het Doek jouw schitterende werk van Joost Prinsen en ben toen op je website gaan kijken. 
Mies, Arjo en ** vind ik ook waanzinnig mooi. Ik zou zeggen, doe zo voort en heel veel schilderplezier gewenst!

Vriendelijke groet,


Goedemorgen Carien,

Dank je wel !! :) en wat een goed idee om elke dag een compliment te geven.
Dat idee neem ik mee !

Fijne dag gewenst!

Vriendelijke groet
Karen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten