zaterdag 10 november 2012

Warm

Gisteren kwam ik thuis. Ik omhelsde mijn man en ging aan tafel zitten. Het is koud hier, zei ik. De thermostaat wees 18,5 graad. Toen ik hem iets hoger wilde zetten sloeg de verwarming niet aan. Ojee... De c.v. ketel gaf een storingscode aan waar we in het gebruikersboekje geen oorzaak voor vonden, laat staan een oplossing.
Dan maar het bedrijf gebeld waar we de c.v. ketel vandaan hadden. 
Ik keek op mijn horloge. Over een uur zouden we de deur uitgaan om bij vrienden te gaan eten. En de servicemonteur had gezegd: ik kom er zo wel even aan. Maar wanneer dat precies zou zijn?
Een kwartier later ging de bel. Daar was ie al. Weer een kwartier later was de storing verholpen, kregen we een hand en wenste de monteur ons nog een prettig weekend. Wow. 
Firma Kraus, bedankt en complimenten voor de snelle service!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten