zondag 4 november 2012

Reclame

Reclame, oftewel commerciële propaganda, komt zelden gelegen. Op televisie is het nog het meest irritant. Midden in een uitzending of film, soms zelfs bijna midden in een zin, wordt er afgebroken voor minutenlang durend oponthoud met reclamegeneuzel. Meestal vervelende reclame. Ik heb zelfs een Facebook fanpage gemaakt met de titel 'Ik haat die reclame'. Iedereen kan daar zijn hart luchten. 
En ga je met de afstandsbediening op de vlucht, dan beland je in een ander reclameblok. Bah, ook dat nog.
Toch, sommige reclame is mooi gemaakt en/of er zit humor in.
Eentje van de eerste categorie zag ik toevallig vandaag. Van Badedas. Ik heb het proberen op te zoeken op YouTube, maar niet gevonden. Dus misschien zie je hem zelf nog eens op tv. Heel mooi gemaakt!


(via contactformulier van Badedas)
Zag vandaag op tv een reclame van Badedas. Een prachtig filmpje gemaakt uit... noten/zaden? Ik wil graag weten wie dit heeft gemaakt, want ik vind het erg mooi gedaan!


Geachte mevrouw Van Hest,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Wij vinden het prettig te vernemen dat u tevreden bent over onze commercial. U kunt er van overtuigd zijn, dat wij het zeer op prijs stellen als onze consumenten reageren wanneer zij tevreden zijn over onze reclame-uitingen.

Uw reactie zullen wij doorgeven aan de verantwoordelijke afdeling, zodat zij op de hoogte zijn van uw compliment. Wij bedanken u voor de door u genomen moeite ons te informeren.

De reclame van Badedas is mede tot stand gekomen door het bedrijf WCRS in london (http://www.wcrs.com/).

Met vriendelijke groet,

Mevrouw S.Haast
Badedas adviseur



Geen opmerkingen:

Een reactie posten