dinsdag 20 november 2012

Zorg

Al ben ik weinig ziek, je hebt toch een huisarts nodig. Ik heb een aardige en kundige huisarts. Maar hij loopt tegen zijn pensioen en zo kwam een paar jaar geleden zijn opvolgster in de praktijk. Aangezien mensen niet zo gek zijn op veranderingen, zeker niet waar het hun dokter betreft, keek ik de kat een beetje uit de boom. Was zij niet wat jong en zou ze net zo begrijpend zijn?
©stylesr1
Onlangs had ik een ongeluk en bezeerde daarbij lelijk mijn been. Blauw en opgezet en pijnlijk was mijn ene onderdaan. Ik besloot het een tijdje aan te zien en deed niets. Uiteindelijk, omdat de zwelling wekenlang bleef aanhouden, ging ik toch naar de nieuwe huisarts. Wat was ze bezorgd! Het voelde als een warme douche. Vanaf dat moment voelde ik mij in veilige handen. Daarom kan ik nu nog steeds zeggen: ik heb een aardige en kundige huisarts en krijgt zij het compliment van de dag.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten