vrijdag 10 februari 2012

Compliment aan het Toeval

Auto
Broek
Tuin
Stoelpoot
Verf grijs
Michael
Sleutel schuur


Bovenstaande is een gedeelte van een uitgebreide notitie.
Af en toe vertoon ik de gewoonte om briefjes van de straat te rapen om te zien wat daar op staat.
Meer mensen doen dat overigens en er is een leuke website over Gevonden Briefjes.


Tussen allerlei lijstjes op die notitie stond ook een aantekening van een muzieknummer.
"Comme un manouche sans guitare" van Thomas Dutronc. Hee Dutronc, zou hij een zoon zijn van... jawel, even opgezocht, Jacques Dutronc en Françoise Hardy. 
Nieuwsgierig zocht ik op YouTube naar dit nummer en ik vond de 'clip officiel' zo leuk, dat ik geïnformeerd heb naar de maker. Misschien krijg ik dat nog wel te horen.


Voor nu: leve het toeval en geniet mee van dit leuke franse muziekje:
Comme un manouche sans guitare


Geen opmerkingen:

Een reactie posten