dinsdag 14 februari 2012

Terugbellen

Fiscale jaaroverzichten vallen bij bosjes in mijn bus.
Ik verzamel ze voor de boekhouding.
Op een ervan zie ik dat ik nog een aardig bedrag heb op een spaarrekening.
Dat kan ik goed gebruiken, dus ik bel de bank.
Daar kom ik in een voicebox terecht, ja, om het "u en ons makkelijker te maken".
Hm, dat zullen we nog wel eens zien.
Eerst moet ik een aantal opties overslaan. Waarom zit de gewenste mogelijkheid altijd helemaal achteraan?
Net als ik mijn rekeningnummer heb geparkeerd achter een hekje, valt de verbinding weg. 
Grrr! Nu moet ik weer twee minuten door een audiotraject lopen waar ik niet wil zijn.
Geïrriteerd zoek ik het telefoonnummer weer op.
En juist dan word ik gebeld.


Het is de bank!
"Pardon," zegt een levende stem.
"Er ging hier iets mis, vandaar dat wij u bellen. Wat mogen we voor u betekenen?"


Dit is mij nog nooit overkomen. Een bank die terugbelt als ik geld wil afboeken.
Robeco, bedankt voor de service.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten