zaterdag 18 februari 2012

Geniaal






Ha! May I occupy your busy brain a bit? < Geweldig verhaal van Willem's Vier Gezichten Installatie! En zo waar. 
Is er synchroniciteit? Ik denk van wel. Want, dit was er eerst (in de lineaire waarheid van Tijd):
ik dacht, ik wil Willem de Ridder een compliment uitdelen voor zijn geniale kunstenaarschap.  Ik hoorde dit tot uitdrukking komen tijdens de wereldvermaarde Bed-Inn van John Lennon en Yoko Ono. Dat je in fantasie Engels John een vraag stelde en hij (evenzo geniaal) in fantasie Engels antwoordde. Geweldig!
Dus ik naar je website, zoekend naar een contactpagina, keek ik gelijk naar jouw Willem's V.G.I. 
En zag in deel twee van dit interessante vierluik hoe je je wederom van een fantasietaal bediende. Wat ging je lekker tekeer. Wat een drama en humor en improvisatievermogen ook. Wil je zo goed zijn ook de complimenten voor dhr. Lennon aan te nemen? Alvast bedankt en met een warme groet,

Carien van Hest


Geen opmerkingen:

Een reactie posten