woensdag 1 februari 2012

Muts



De zon doet zijn best en zet de wereld in zijn gouden spotlights. Maar wie buiten komt krijgt te maken met een ijzige kou. Gewapend met een muts, twee dassen en een paar warme handschoenen moest ik vanochtend een paar zaken afhandelen in de stad. 
Op plaats 1 was er een receptie en vergat ik waar mijn tas stond. Iemand anders wees mij er op.
Op plaats 2 was het erg warm binnen dus ik deed gelijk mijn muts af. Toen ik weer buiten stond wilde ik hem weer opzetten en kon weer naar binnen.  Daar wees iemand me lachend naar een plek op de grond... mijn muts.
Bij het verlaten van plaats 3 wilde ik mijn handschoenen weer aantrekken maar ik miste er eentje. Die had ik op straat laten vallen zonder dat ik er erg in had. Een voorbij wandelende dame riep me na en wees: daar ligt je handschoen. Ik bedankte haar en we maakten spontaan een praatje. Eigenlijk wel een leuk begin van de dag zo :-)

Vandaag een complimentje voor alle oplettende mensen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten