donderdag 6 december 2012

Medicijn

Ik mag mij gelukkig prijzen dat ik heel weinig ziek ben. Misschien komt dat door de levertraan die ik als kind van mijn moeder kreeg. Of omdat ik kauwgom van de straat raapte. Immers, 'if it doesn't kill you, it makes you stronger'. Of gewoon door een prima constitutie.
Maar ook ik ontkom niet altijd aan een verkoudheid. Dan zegt men 'het heerst'. Het heerst altijd!
Van de week was het zover. Het water kwam mijn ogen uit, ik keek scheel van de pijn in mijn harses en in mijn oren leken watten te zitten. In bed liggen wilde ik niet. Nu gebruik ik zelden medicatie, want de verkoudheid gaat er niet mee over. Maar om mij toch een beetje normaal te voelen, slikte ik toch pijnstillers. APC, een combinatie van aspirine, paracetamol en cafeïne  En het hielp. Ik voelde me niet meer zo beroerd, ook al bevond ik mij in een zee van papieren zakdoekjes.
Daarom een compliment voor APC vandaag. Ben alweer beter hoor!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten