zaterdag 3 maart 2012

Arc en Ciel

In Nederland worden vaak eenvormige wijken gebouwd.
Alleen aan de huisnummers en soms aan de tuintjes zie je dat de huizen verschillen van elkaar.
Sims wijken noem ik ze, naar het computerspel waarbij je zelf steden kunt bouwen. Hop hop hop, weer een rij huisjes.
Ook kantoren zijn vaak goedkoop gebouwde blokkendozen. Waarom niet wat meer kleur in ons grijze land? Daar word je vrolijk van.


Bij I'M Architecten hebben ze dat begrepen toen ze het Arc en Ciel kantoor ontwikkelden.
De buitenwanden schitteren in vele kleuren, afhankelijk van het licht. Prachtig!


Arc en Ciel, Deventer 

Best architectenbureau,

Graag wil ik jullie een compliment maken voor het feit dat ik iedere keer als ik Deventer binnenrijd mijn nek omdraai om naar Arc en Ciel te kijken.
Ik hou erg van kleur en beschouw dit gebouw als een streling van het oog.

Met vriendelijke groet,


Beste Carien,

Heel fijn dat je de moeite hebt genomen om je (positieve) mening te uiten. Ik stel dat zeer op prijs. We hebben het gebouw inmiddels al een enige jaren geleden opgeleverd maar nog steeds komen er reacties binnen of worden er mooie foto's van gemaakt. Op Flickr staan zeer goede en vooral veel foto's te bewonderen.
Fijn weekend en nogmaals dank.
 
Met vriendelijke groet,

Ivan Ezerman





Geen opmerkingen:

Een reactie posten