maandag 5 maart 2012

Details

Het Experiment, Marius van Dokkum
Geachte heer van Dokkum,

Wat maakt u fantastische schilderijen! Ik ken uw werk van ansichtkaarten en een krantenartikel en ben benieuwd het werk in het echt te zien.
Uw expositie in het Coda in Apeldoorn stond op mijn lijstje... gemist.
En nu zie ik op de website dat ik de tentoonstelling in Emmen ook net gemist heb.
Maar driemaal is scheepsrecht en dus vraag ik u vriendelijk mij op uw mailinglist te zetten.

u veel inspiratie en schilderplezier toewensend,


Dag mevrouw van Hest,
 
Hartelijk bedankt voor uw complimenten over mijn werk.
In de zomermaanden komen weer een paar tentoonstellingen, bij mij thuis en in Andijk (NH).
Nadere gegevens komen op mijn website te staan.
 
Vriendelijke groet,
 
Marius van Dokkum


Geen opmerkingen:

Een reactie posten