dinsdag 27 maart 2012

Service

Ik was een paar dagen op stap met mijn moedertje in de provincie Zeeland.
Mooi is het daar. 
We hebben veel gezien en dit alles overgoten met een verrukkelijk lentezonnetje.
Aan het eind van de tweede dag wilde ik mijn telefoon opladen. 
Op de plek waar ik mijn snoertje bewaar lag hij niet. 
Kon ik me herinneren of ik het wel uit het hotel had meegenomen waar ik hem voor het laatst had gebruikt? Hoezeer ik mijn hersens ook pijnigde, met zekerheid wist ik het niet.
Bellen dan maar.
De volgende dag moest ik terugbellen. Maar er was nog geen contact geweest met de schoonmaakster.
Ik gaf het kamernummer op en vertelde waar het snoertje zou moeten liggen.
Eenmaal thuis werd ik door het hotel gebeld. Gevonden.
Vandaag kwam met de post mijn oplaadsnoer. Geen verdere kosten. 
Daarom is het compliment van vandaag voor Hotel De Nieuwe Doelen in Middelburg. Bedankt!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten