vrijdag 16 maart 2012

Lezen

© Capgros

In het prille voorjaarszonnetje buiten een boek lezen en alles en iedereen vergeten.
Opkijken en zien dat de wereld er nog steeds is. Als het boek uit is heb je jouw wereld vergroot. Dat is de verdienste van een goed schrijver.
Helaas komt er van lezen maar weinig terecht sinds ik een laptop heb. Thuis heb ik nog ongeveer twee meter boek te gaan. Desondanks bezoek ik graag boekenwinkels. De kaften bekijken vind ik al leuk, behalve als er 'literaire thriller' op staat. Het is een aanprijzing die de lading zelden waarmaakt, maar het schijnt het goed te doen in de boekenbranche.
Op het internet vind je soms aardige websites over boeken. Deze vond ik uitnodigend:
Boeken, boeken, boeken

Geachte redactie,

Al surfend kwam ik op jullie website. De recensiepagina vind ik leuk en uitnodigend. 
Ik krijg daardoor zin om weer eens een boek ter hand te nemen, waarvoor mijn complimenten!

Met vriendelijke groet,



Beste Carien,
 
Dat is natuurlijk altijd prettig te horen! Precies waarvoor de site bedoeld is.
 
Dank voor je reactie.
 
Vriendelijke groet,
Ingrid van der Graaf




Geen opmerkingen:

Een reactie posten