woensdag 18 januari 2012

18 januari


Vandaag ben ik jarig.
Opeens, lijkt het wel, blijk ik al 52 jaar op deez' aardkloot rond te wandelen!
Het is gek, maar ik ben er gewoon een beetje verbaasd over.
52 jaar. Als je je voorstelt dat je 52 jaar gevangenisstraf zou krijgen, dan heb je precies een beeld van hoe lang dát wel niet duurt. Elke minuut van je leven kon je overdoen, 52 jaar lang. Best een tijd.
Dat is de menselijke maat.

In het licht der eeuwigheid is 52 jaar nog niet eens 1 ogenblik. 
Een speldenprikje licht dat even aan- en uitfloept. 





Ja vooruit, vandaag is het compliment pour moi-même. Uiteindelijk was ik het toch maar die haar vinger opstak toen de rollen verdeeld werden.


P.S. Ik hoorde net op radio Gelderland dat in Renkum een meneer 105 is geworden vandaag. Dat belooft wat!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten