zaterdag 14 januari 2012

PostSecret



Op PostSecret kun je een zelfgemaakte kaart posten. Op die kaart schrijf je een geheim dat je aan de wereld prijs wilt geven. Anoniem. 
PostSecret kwam ook als app uit. Kon je hetzelfde doen, maar dan via je mobiele telefoon.
Onlangs is deze applicatie op verzoek van de autoriteiten (wie?) uit de App Store gehaald, wegens de storende inhoud van de 'secrets'. Ik hoop dat ie weer terugkomt. Geheimen delen is spannend en het kan enorm opluchten te lezen dat je niet de enige bent.
Mijn compliment gaat naar iedereen die een bekentenis heeft gedaan.


Overigens bekeek ik een keer een buitenlandse site over de PostSecret app, ik geloof dat het een Indiase site was. Google vertaling maakte er dit van. De vertaling geeft een nieuwe lading aan het begrip 'geheim'. Schitterend, hier komt ie:



PostSecret: Het geheim is om de wereld te vertellen (Oh my).

Geloven meer. Ik heb een aantal persoonlijke geheimen te zwijgen, is het niet verder vertellen, ook al maakt me slecht voelen. Maar op hetzelfde moment Ik voel me alsof ik brak het uit voor vrede, maar angst voor andere mensen zullen weten PostSecret is een project geboren uit het idee dat mensen kunnen je eigen wereld te vertellen door de wereld. weet niet eens wie hij is. En het meest recent heeft ontwikkeld, een iPhone-applicatie die al is de PostSecret is niet veel van alles. Dat laat u alle foto's die u wilt nemen. Dan kunt u schrijf uw geheimen op een foto (met Engels) van het Facultatief Tag uw plaats.(De slogan uit angst dat de buurt zou hebben gekend. Provinciaal niveau, zij kunnen het label), dan is uw geheime foto en tekst zal worden toegezonden aan het internet met succes. Nu als Eh, ik vrees dat veel mensen heb je iemand die weet. PostSecret, dat is precies dit dat in elk opzicht. Ik zal niet gered worden en wie is de persoon die de boodschap en dan. Naast dat we kunnen lezen de geheimen van anderen in de Stream, dan kunnen we ook kunnen kiezen om te reageren of druk op de favoriete, ook (natuurlijk, dat het een Annonymus ook) het geheel genomen, PostSecret is een applicatie te delen beelden. / geheim ongebruikelijk zijn in Esiihneai. Het wordt echter beschouwd als unique selling points hebben en een deel van het gedrag sommige mensen hebben ontmoet. Dus als iemand een geheim heeft of de wereld te vertellen wil ik de geheimen van anderen te lezen om te zeggen dat PostSecret is een applicatie die je zullen proberen om mijn iTunes Link te spelen: PostSecret ($ 1,99).




Geen opmerkingen:

Een reactie posten